Featured Video

الاثنين، 17 ديسمبر 2007

...ile to już...Razem...

" "

...ile to już godzin...ile minut...ile dni...dokładnie to nie wiem...bo nie liczymy tego...a mimo to...każdy dzień to coś nowego...odkrywanie nowego uczucia...siebie...

...czy to się skończy ?...hehe...wielu pewnie myśli, że tak...może to i dobrze...bo ja żyje dla Ciebie nie dla innych...wierze w Ciebie...wierze w Nas...nic więcej mi nie trzeba...ale Ty to wiesz...

...no i kolejny tydzień zaczynamy...mam nadzieję, że od jutra czas będzie leciał szybciej i będzie ok :) ...a za tydzień już Wigilia...czas leci...niesamowicie...ja to już odczuwam...starzeje się chyba...

1 التعليقات:

Mijają dni miesiące mija rok Do zakochania jeden krok , jeden jedyny krok nic więcej
Do zakochania jeden krok , trzeba go zrobić jak najprędzej
Do póki się zapala wzrok , do póki się splatają ręce
Do zakochania jeden krok , do zakochania jeden krok mmm bo mnie mania napadła :P a ty mi tu nie gadaj że się starzejesz bo wies :> mrrr :*** męzuuu ty wiees ty wiees...

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More