Featured Video

السبت، 1 ديسمبر 2007

...moje kochanie...

" "


...Dotykasz mego serca, wzbudzajac uczucie miłości, bez słów wypowiedzianych w rozkoszy i radości...ju ken du it...hehe :***


...jak jest ?...wiesz...sam nie wiem...chciałbym, żeby tamten Cinek umarł...ale on żyje...troszku jeszcze dycha...tak bym to ujął...nieważne...


...śwat...ludzie...to jest dopiero tragedia...ale o tym innym razem...wyszedłem na powierzchnię...nie cofnę się...ide do przodu...co mnie czeka...nie wiem...szczęście..fajne by było...a jak nie wyjdzie to trudno...mam plany...mam marzenia...jest ich troche do spełnienia...hehe ale rymy... ;**


...tęskniłem...cekałem...a teraz noc...

1 التعليقات:

hmm i co ja mam ci napisać:> jak ty wsystko wies :* no ale co jak co noc uwielbiam ;) mrr :***

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More