Featured Video

الجمعة، 7 مارس 2008

...coś nowego ?...ale czemu ?...

" "




...dziwnie tak...samotnie...ale mówiąc o samotnym świecie musiałem być gotowy na takie uczucia...czy jestem gotowy ?...nie wiem...myślę, że jestem na etapie przygotowań do tego...odejść jest bardzo łatwo...w końcu zawsze można wrócić...heh...ale to nie to...ja odszedłem i nie chce już wracać...nie chce udawać, że jest dobrze...

...marzenia i sny przysłoniły mi świat...pozwoliły choć na chwilę zapomnieć o tym co złe...co powoduje, że droga staje się jakby krótsza...każdego dnia...

...Drogi Pamiętniku...było wiele dni w których chciałem krzyczeć, chciałem pisać tu wiele rzeczy...ale coś blokowało mnie...może to i lepiej...co czasem szczere słowa ranią...a tego bym nie chciał...

...no cóż...gdzieś...coś...i idę inną drogą...tak będzie lepiej...nie dla Ciebie...nie dla mnie...to może chociaż dla innych...
...(C.D.N.)...

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More