Featured Video

السبت، 29 ديسمبر 2007

...uśmiech :)...

" "

...Uśmiech jest połową pocałunku.
Podziękuje Bogu za te setki buziaków codziennie otrzymywanych od Ciebie...


...mrrr...no i sobota kończy się...fajny dzionek...dobrze, że Dziubek wyspany...mrrrr...chociaż nie...cosik rano marudzała...że nie :p ...no i bądź tu mądry...a teraz zachcianki ma...no ja nie wiem no...Dziewcynki tak mają...mrrr...a moja kochana to tak może mieć...kiedy kce...no bo moja... ;) ...ajjj...będzie taaaa nooo...na "m"...ehh nooo...coś w srylu cekoladki...też pachnie ale na "m"...pfff...se nie przypomne...no nieważne...ważne, że poczuje... :*** ...dobra kończę bo jednak weny nie ma...hehe...ja po protu yyy salony jestem :*** ...nieee.,.ja po prostu Cie kocham...
...mmm jak no właśnie to pachnące... ;)...

1 التعليقات:

Hehe no tak salony a to na m to marakuja męzu marakuja ;) hehe a jus ten jus mi się nie kce nic jeść :P a so do wyspania to na pewno dzisiaj się wyśpiMY :> mrrr :*** cekaj cekaj jak ja to mówiłam zanim se posłam? aaaa rycezu hehe :*** o to to...i popats pses ciebie to i ja saleje :P

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More