Featured Video

السبت، 29 ديسمبر 2007

...zmiany na lepsze...

" "

Chcę kiedy? być z tobą
Pośród cichej burzy
Chcę kiedyś być z tobą
Pośród płatków róży
Chcę myśleć o tobie
Czytać z twoich myśli
Wiedzieć że nikt inny
Tobie się nie przyśni
Spojrzeć w twoje oczy
Będące moimi
Patrzeć w nie głęboko
Nie mylić z innymi
Chcę szeptać cichutko
Nocami gwiezdnymi
Że kiedyś marzenia
Będą spełnionymi...

...no i weekend...jutro śpie do 9.00 minimum...hehe...aj przez ten wyjazd mam tylko mętlik w głowie...tyle spraw...jak ja to wszystko ogarnę...brrr...na samą myśl...no ale są zmiany...Mamuśka ma pracę...ciesze się strasznie...bo w domu zaczęła mi już marudzić...moja w tym zasługa w sumie...hehe...ale niech się jej dobrze pracuje...
...a co ze mną...nie wiem...miłość mnie tak uskrzydliła, że znowu ciachnąłem 14 godzin w pracy...mrrr...dziękuję, że byłaś ze mną :*** ... udało się...a Cola i czekoladka była pycha :P ...
...a teraz idę spać...bo widzę, że Dziubek słodko śpi...to trzeba się wtulić i zasnąć tak jak Ona...

***Dobranoc***

1 التعليقات:

tak tak śpie do 9 :> a ja co się dowiedziałam ze jus wceśnie rano wstałeś i so teraz :> no i psecies das raaadę bo ci mówię a jak ja mówię to tak jest :P a no i ja tes 3mam kciuki co by się dobze wam pracowało :) mrr :***

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More