Featured Video

الاثنين، 21 يناير 2008

...jestem...po prostu...

" "

Spoglądam czasem w lustro...
Czy jestem jeszcze tam ?
Dlaczego komplikuję sobie całe życie ?
Przecież im mniej posiadam, tym więcej mam...


...fajny tekst...z piosenki Łez...no właśnie...czy jestem tam jeszcze ?...pewnie, że jestem...w końcu mam dla kogo żyć...dla kogo kochać...marzyć i śnić... :*** ...
...no a życie...hehe...no właśnie co z nim...nie myślmy tyle o życiu...nie gońmy za kasą...bo to nie znaczy nic...nie wiem jak Wam...ale mi wystarczy Jej uśmiech...to, że czuję Ją...to jest największy Skarb...
...Kotek...ja chyba na serio nie umiem żyć bez Ciebie już... :P ...oććć
:*** <>...
...kiedyś pisanie bloga było dla mnie czymś więcej...nie wiem czemu teraz tak nie jest...nie wiem...po prostu...ale różnicę widzę sam...i czuję...ehh nieważne...nie warto wracać do tego co było...zamknięty rozdział...blog skasowany...śmierć na torach...to tyle...
...teraz jestem inny...czy lepszy...nie wiem...czy gorszy...nie wiem...po prostu...jestem...
:) ...

1 التعليقات:

Pewnie, że jesteś byłeś i będziesz męzu :*** bo wies musi być dobze bobze ;) a no i so no mas uśmiech a nawet kilka :):):):):):):):):):):):):):):) co byś czuł i rimemberował a jutro jus wrotek i wracam do domku :) 3maj się cieplutko mrr :*** a tekst no bardzo ładny maniakowaty taki hehe ale so tam ;) mniejsa z tym :*** SMAJL

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More