Featured Video

الثلاثاء، 22 يناير 2008

...Twój powrót...piękny dzien...

" "

Gdy sam na sam z tobą siedzę,
Nie mam czasu o nic pytać:
Patrzę w oczy, ustek śledzę,
Chciałbym wszystkie myśli czytać
Wprzód, nim w oczętach zaświecą;
Chciałbym wszystkie słówka chwytać
Wprzód, nim od ustek odlecą; —
I nie potrzeba tłumaczyć,
Co chcę słyszeć, co zobaczyć.
Rzecz nietrudna i nienowa,
Moja luba! te dwa słowa:
K o c h a m c i e b i e, k o c h a m c i e b i e.

Innego nie chcę widoku,
Kiedy z tobą będę w niebie;
Tylko niech te dwa wyrazy,
Napisane w twoim oku,
Odbite po tysiąc razy
Widzę wszędzie wkoło siebie.
I innej muzyki w niebie
Nie chcę od wschodu jutrzenki
Słyszeć do zachodu słońca;
K o c h a m c i e b i e, k o c h a m c i e b i e.


...mmm...dzisiaj był dobry dzień...najpiękniejszy...Mój Skarbuś wrócił...i jest...ajjj...ja to chce jednego...chce dla Niej kochać...dla Niej żyć...mrrr...mojaa... :** ...

...ale wies co...wróciłaś...w cassss...
:P ...ciiii...K.T.M. i to najweriii <>

2 التعليقات:

no wies co a tak ładnie było i so i za ten W CASS dostanies dzisiaj w nocy bankowo na 100% na pewno i w ogóle to ty wies ja wiem i jest dobze BOBZE :P mrr :*** a zaraz będzie noc i sweet dreamsy mmmmmmmmmmmmmmmm i to z kim mmmmmmm dobra bo jus saleje :P :***

...mmm...ze męzem...mmmm...oj za tę tęsknoty mojeee....tesss dostanies :p ...hehe...mmm Moja Ty :) :***

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More